Pomoc
Jak kupować w naszym sklepie ?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Zadzwoń pod numer +48 501-698-699
Napisz do nas biuro@betonuj.pl
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby :
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
- Część Klientów, w związku z pojawieniem się nowej strony internetowej zapraszamy do założenia konta ponownie ze względu na bezpieczeństwa.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostaniesz poproszony o założenie konta (rejestrację), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Telefonicznie - dział obsługi klienta przyjmie zamówienie - bez konieczności wysyłania potwierdzenia na maila.
- Złóż zamówienie wysyłając do nas maila z kodem bądź opisem lub linkiem produktu.
Bezpieczeństwo
Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości, Program Ochrony Kupujących
- Zapłaciłem i nie otrzymałem towaru
- Chcę zgłosić spam (przez e-mail)
- Otrzymałem podejrzaną wiadomość
- Ktoś przejął konto
- Ktoś podszywa się pod Użytkownika
- Ktoś zapłacił moją kartą
Jeśli wystąpił którykolwiek z problemów jak wyżej wymienione skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adres mailowy biuro@betonuj.pl
Sprawy techniczne
Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.
- Występują problemy z logowaniem
- Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail
- Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
- Występuje problem techniczny przy próbie wystawienia oferty
- Występują problemy z aplikacjami mobilnymi
- Występuje problem z opcją Obserwowane
Jeśli wystąpił którykolwiek z problemów jak wyżej wymienione skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adres mailowy biuro@betonuj.pl